10år.

Har inte bloggat så mycket på sistone som ni märkt, men för den sakens skull betyder inte det att jag inte gjort saker:P

Coldplaykonserten var sjukt lyckad. Vi fick asbra platser precis intill en av scenerna som gick ut i publiken.



Verkligen en minnesvärd kväll tyckte nog vi alla som var där. Aldrig kunde jag drömma om att se dem på så nära håll med tanke på vilka långa köer det var som ringlade sig ned för Valhallavägen till Östra Station. Levde på känslan resten av helgen...veckan? Och tur har jag som får se dem igen i England om två veckor!:D

Har jobbat en del, två på mitt jobb fick sparken på grund av besparingar. Glad är jag över att fortfarande ha det stabilt.

Annars har jag fyllt på reseprojektet med idéer. Har fått klartecken från jobbet, och har sparat ihop tillräckligt för biljetten. Det känns lite nervöst att boka på en gång, måste strukturera upp resan lite. Fan vad fett det ska bli!
För er som inte vet, så drar jag till Sydamerika i vinter. Ska hänga hos en polare i Bolivia, filma och göra musik, läsa böcker. Sen ska jag ta mig till Peru, kolla på tempel och sen bada i Stilla havet.

Ikväll, eller inom en timme ska jag dra iväg mot Lidingö och gå på en klassåterträff med de jag gick i samma klass med i 1-9:an. Ska bli intressant, har faktiskt ingen aning om vad man ska förvänta sig. Blir nog inte så dramatiskt. Vi får väl se...

Lustigt att det redan hunnit gå 10år, liksom...redan? Har ju haft tankarna kring en sån här träff till och från genom åren, men att det nu är dags känns skumt. Ska bli kul iaf. Ska hooka med två polare på vägen, som också ska dit.

Aja, ska sätta fart. Ska försöka komma in i bloggen igen snart. Annars kikar jag in på twitter ibland.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Thea

Fan va kul för dig att resan blir av!

2009-08-31 @ 10:33:55
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0