Nu är det inget roligt längre!

Fan vad jag stör mig på min konstiga dygnsrytm nu, jag missar så mycket jag vill göra medans jag sover.

-Gå och lägg dig då?

Lägga sig och stirra och svettas i taket hjälper mig inte, jag vet inte vad jag ska göra? Jag får helt enkelt bara GÅ UPP!
Det värsta med att gå upp när man fortfarande trött är att man känner sig föga inspirerad.


Idag vaknade jag 20:38, en massa missade samtal, en massa SMS. Kommer ned, Joel och farsan har ätit middag och sitter och ser på film.

Jag har inte gjort annat idag än att bara snacka, snackat skit med farsan. Trevligt iofs, inte varje dag man träffar honom. Snackade vidare med David idag, har en del intressanta projekt i sikte som vi snackade om. Det är t.ex. sånna saker jag behöver vara vaken under normala tider för att börja sätta till verket.

En annan sak som stör och oroar mig just nu är att jag åter igen inte har nån jävla inkomst. Nej, jag tänker inte hoppa på nåt skitjobb, bli uppbunden och rånad på min frihet, mista min inspiration och bli deprimerad...

Jag får komma på nåt helt enkelt. Jag SKA komma på nåt, allt ska ordna sig. Som vanligt.

Jag är inte på dåligt humör, mest bara uttråkad och frustrerad med att sitta uppe om nätterna. Nu är vi 5 karlar i huset, varav jag är den enda som är vaken just nu.

Jocke och Erik kom förbi och kollade på lite George Carlin, nu sover de lutandes mot varandra. Tyvärr har jag inga batterier i kameran, annars hade det blivit ett roligt kort.

Ska testa att lägga mig och lyssna på en audiobok i mp3n och bara ligga och glo. Runt 10-11 ska jag sätta igång min dag helt enkelt. Det får bli lumpenstylee igen, bara att göra helt enkelt...

Peace!

Kommentarer
Postat av: Kim

Du kommer ALLTID på något ;)

2007-12-14 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0