Antingen eller...

Antingen har man inte ett piss att göra, och sitter bara och grubblar i sina tankar. Man loopar och kör fast i olika spår, känner sig frustrerad och önskar att saker och ting ändrades.

Sen har vi de här perioderna man har massor av idéer man vill ägna sig åt, men tiden har bara en tendens att försvinna.

I min värld på sistonde känns det bara som att klockan konstant snurrat på fort som fan, morgon, kväll, morgon, kväll och nu är det fan morgon igen!

Gröten står på spisen, och om 22min ska jag hämta upp Ralle i Ropsten för att åka och jobba igen. Just nu håller vi på att måla om i en villa ute på Lidingö.

En av mina önskemål är att skriva en längre blogg än såhär, men tyvärr hinner jag inte för nu kokar min gröt över...

Toodeloo!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0