Ny strategi = Ny energi?

Yes, det är lördag morgon.

Jag och Joel står och skriker på danska till varandra. Om mindre än en timme ska jag hämta Rasmus i Ropsten för att åka och måla i en villa.

Det lustiga är att allt går sådär som vanligt, lite fel hela tiden. Igår var förvirringens dag igen, åka runt till bygghandel och färgaffärer, för att sedan behöva åka tillbaka. Vi fick iaf en del målat som tur är. För att snabba på processen med att måla taket i villan skulle vi igår kväll testa högtryckssprutan, den funkade inte som den skulle såklart. Det blir ingen sprutmålning.

Vi försöker komma ikapp på en massa arbeten som Joel inte hunnit med själv, så det är lite småstressigt, men vi får oss goda skratt iaf.

Den tråkiga konsekvensen är att jag inte hunnit göra annat än att ägna mig åt firman de senaste dagarna, har mail att svara på, och människor att höra av mig till. Please bare with me, det kommer.

Allt handlar om en strategi, en strategi för att få rutiner att fungera, strukturera upp ännu en ny vardag med nya rutiner. Just nu i början är det väl lite kaos, men ur kaoset kommer ordning.

Damn, jag hinner inte skriva mer. Får sammanfatta mina filosofiska tankar senare, ha det bra gott folk!

Fred!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0