Låt oss dansa...

Efter en dålig natts sömn flög jag upp ur sängen vid 09 och gick ned och drack ett glas juice. Ignorerade tröttheten, ringde Marcus. Det sista vi sa när vi la på vid 03:30-tiden inatt var att vi skulle ringa varandra vid nio för att se till att vi gick upp.

Drog med tåget in till stan med kamera. Mötte upp David, käkade lunch. Försökte planera för lite filmande, men blev mest en massa snack. Drog sedan till gamla stan och filmade i en timme, sen blev det kallt. Drog till Norra Brunn. Visade det jag klippt från Boulevardteatern. David verkade nöjd med min klippning. Kändes kul.

Är så sugen på att se Henrik Schyfferts show "The 90´s". Han är en så inspirerande kille, kul att det går så bra för honom. Det är han värd. Go Henrik! En annan inspirerande kille var John Houdi, som är grym på att buktala. Finns förmodligen att se på comedytv. Peter Wahlbecks kommentarer på Björn Gustafsson var också grymt roliga, "Guldduvan" kallar han honom för och driver lite. Peter är också en av mina idoler.

Tänkte egentligen inte dricka något i helgen, men tanken av att dricka ett par kalla öl var för lockande så plockade upp några burkar på bolaget. Ringde spontant morsan och vi bestämde att vi skulle äta middag tillsammans bara jag och hon.

Det var länge sedan jag umgicks med bara mor min, god middag blev det. Sen ligga och mysa i soffan och titta på TV. Det var "Lets Dance". Det är ett helt ok program måste jag säga. Dans är trevligt. Det enda jag störde mig på vad idol-Ola, och sen tycker jag att Uffe Larsson förjävla läskig och olycklig ut nu när han blivit så smal. Jag minns när jag var med i nån frågesportstävling på centralen som han höll i. Då var han go och rund. Nu undrar man varför han utsätter sig för att vara med i TV. Tror de fick sämst poäng på hela tävlingen.

En annan rolig grej jag och morsan la märke till är hur David Helenius sträcker fram micken till deltagarna medan de får sin kritik av juryn, då de själva inte säger något utan bara står och flåsar i micken. Rätt kul. Bäst var helt klart Linda Lampelius. Sexig, med utstrålning och karisma:P

Efter det kollade vi på en långfilm med Gwyneth Paltrow och Michael Douglas. Manuset var riktigt bra till de sista 5-10minutrarna. Synd, bra film annars.

Har fått en del trevliga samtal angående jobb och även en casting för en reklamfilm som jag ska gå på på söndag. Ska bli riktigt spännande. Har även fått kontakt med en eventbyrå.

Stack sedan hem för att försöka skriva mitt material inför söndag, än sålänge består allt mest av tankar och stödpunkter. Men det ska bli bra. Men jag vill att det ska bli extra bra.

Nu är jag rätt färdig och förhoppningsvis får jag en god natts sömn...nya äventyr imorrn!

Jag mår bra!:D Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0