Hej internet!

Du är dig lik måste jag säga. Jag trodde att jag hade blivit en starkare individ och skulle klara mig utan dig nu. Jag tänkte att när jag träffar dig, måste det ske kort och fokuserat. Men allt är tillbaka till det normala, och jag har inte ens hunnit skaffa mig en egen dator.

Precis, vafan snackar jag om? Vem är internet? Vad är problemet? Problemen existerar, lösningarna också...men ibland orkar man inte lösa allt. Ibland är det lättare att skita i saker, ändra siktet framåt. En del saker och ting löses upp av historien. Ja, jag måste vara så förfärligt dramatiskt. Ja, jag måste ha en irriterad ton trots att jag inte har underhållit min blogg och min skara med sisådär 18läsare om dagen.

Men det ingår, jag horar inte. Jag är underground. Vet du inte vad jag menar, är du nog inte min målgrupp.

Så vilka består min målgrupp av då? Det tror jag att min målgrupp kan svara bäst på själv! Min målgrupp är inte dum i huvudet, min målgrupp är inte omedveten, min målgrupp är cool, personer jag skulle kunna bry mig om. Jag bryr mig om deras integritet t.ex. Det är därför det fortfarande oklart om vilka det är, men jag tror att du känner det inom dig om det är rätt... Men du vet att om du känner efter, så känner du ingenting! Det är härligt va?

Det handlar mest om att slappna av, spänna av från vardagen, så kommer känslorna till dig. Som jobbiga mobilabbonemangsäljare på stan.

Äsch, nu ska jag vara ärlig. Det mesta är bara bullshit, följ er intuition osv så blir det bra...

....och för er som inte fattar så är min poäng: Internet gör mig rastlös, hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0