Saker på gång.

Den senaste tiden har det hänt mycket. I fredags körde jag Stand-up/monolog om min plastbrorsa Viktor som fyllde 30. Det var lyckat.

På lördagen var vi på den mest röjjiga undergroundfesten i en hemlig lokal med en massa hemliga människor och hemlig musik. Det blev sent.

Har roat mig med att kolla på Johan Glans world tour of Skåne 2008. Kan rekomenderas, skrattade mycket.

Jag har även kört lite mer lastbil och varit på turné av Stockholms län och även upp till Knivsta. Resorna fortsätter. Idag ska jag bege mig till Falun och filma lite på Isak Janssons klubb "Norrare Comedy" för www.comedytv.se. Det ska bli kul. Ska möta upp Isak om ett tag i stan.

Imorgon bär det av mot London där ska jag och Johanna hälsa på min släkt och roa oss. Sedan åker vi upp till farsan i Liverpool. Ska bli roligt att visa henne mitt England:)

Ska bli ett äventyr!

Tower bridge.

Kommentarer
Postat av: reflective

Ska bli roligt att se ditt England :D

2008-11-06 @ 11:51:59
URL: http://reflective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0