Fisksoppa.

Jahapp. No time to waste, no time to spare. Har inte tid att blicka bakåt, utan får påminna mig själv om att livet som fisk är en aning rörigt, dramatiskt och som en berg och dalbana.

Om mindre om två timmar ska jag vara på Comedy planet för att köra Stand-up igen. Denna gången ska jag tamejfan vara ärlig, jag är ingen etablerad stand-up stjärna.

Jag har fått för mig att det var det som kanske gick snett sist. Eller, snett gick det ju inte, men inte heller så sjukt bra.

Idag blir det på Engelska, och jag har fått fri tid att köra. Så ingen stress. Övade lite tidigare på att snacka med farsan i England.

Morsan påminde mig om att jag faktist måste ha en poäng med mina skämt, att jag ofta kanske börjar snacka om något, så blir det långdraget, och det kommer aldrig någon poäng. Men lite så är jag nog i normala fall med. Shit.

Men som man hört förr, ärlighet varar i längden, är jag bara ärlig kan inget gå fel...mer än att man blir utnyttjad för sin godhet etc...

THINK POSITIVE LEON FOR FUCKS SAKE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0