Tic tac.

Ja, tiden går. Inget nytt direkt, men det är det första jag kommer att tänka på när jag ser att jag inte skrivit något i min blogg.

Jag känner mig inte så intressant just nu, har liksom inget att berätta. Inget att ventillera. Håller jag på att ge upp?

Jag hoppar mellan olika ströjobb just nu, får inget svar på mina ansökningar jag skickat och har inte hunnit söka något jobb ännu idag.

Tanken är ju att jag ska skaffa mig ett normalt jobb, så att jag kan bo på ett normalt ställe. Fast det slutar väl som vanligt, jobba med något man inte trivs med för att betala hyran för en lägenhet man inte vill bo i.

Men vad ska man göra? Så är det för ALLA, det är inte lätt, här serveras inget. Nä, usch. Jobb, det är fan jobbigt helt enkelt. Det hörs på namnet.

Idag har jag kastat tegel från ett tak, och sedan har jag burit en massa flyttkartonger och möbler 4tr utan hiss. Svettigt.

Aja, det var det mest intressanta jag hade att säga just nu. Får se om man pallar sig ned för att duscha, eller om man bara ska somna här på soffan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0