Film, stand up och skräpmat.

Vad har man gjort på sistonde? Snurrat runt i sin egna värld mest. Idag var jag dock aktiv. Efter andra natten på soffan, så tog jag mig ur den vid 8 tiden imorse.

Duschade och begav mig till Helenelund och mötte upp eleverna jag skulle spela in kortfilm med. Det var kul, vi var och filmade på lite olika platser. Jag spelar en lite egocentrisk pojkvän, som är ganska tankspridd. Eleverna var nöjda med min insats, och jag passade på att käka i en skolmatsal igen. Det var gott. Tandorikyckling.

De sista scenerna spelade vi in inomhus hemma hos en snubbe, där bjöds det på pizza och saft.

Jag har hela dagen gått klädd i Joels långa svarta rock, och sett ut som en hitman. Var lite coolt faktist.

Sedan efter filminspelningen drog jag spontant till Comedy planet och satte ett av mina bästa gig. Var riktigt nöjd, och jag har det på ljudfil också för de som vill ha...

När jag kom hem, hade grannen Frej avskedsfest. Han drar till Costa Rica imorrn. Ska vara borta i 3månader. Det påminner mig om mina Thailandsplaner som alltid får käppar i hjulen. Man har kostnader här hemma som måste tas hand om helt enkelt.

Imorrn blir det gig i Södertälje på kvällen. På dagen tänkte jag träna, och försöka göra nåt vettigt. Får se vad det blir.

Snackade med David, han skulle vara med i TV4 uppland imorrn bitti, sedan ska de köra sista giget i Stockholm live turnéen. Han berättade även att han och några andra komiker fått 10 program i P3. Grattis grabbar!

Alltid kul när det går bra för andra...jo men det är sant;)

Nu ska jag varva ned iaf, lyssnar till Elliot Smiths senaste skiva. Kom ut i år fast han tog livet av sig 2004. Bra skiva. Synd att han drog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0