Jag ger upp!

Försökte sova och lyssnade på nåt meditationsband på mp3´n, kom på mig själv med att tänka på annat hela tiden. Allt lät bara som en massa trams i mina öron. Jag tror dock inte att det är något trams om man är fokuserad, men jag är inte fokuserad, eller snarare fokuserad på annat.

Min kalender är på vift någonstans, det stör mig. Jag började även fundera på min födelsedag i februari, man kanske ska ordna nån fet fest? Man fyller trots allt bara 25 en gång i livet. Dessutom bor jag i ett hus, så det är perfekt. Fest ska det bli... Vilka ska komma? Ska man ordna med mat? Vad ska man bjuda på?

Sånna saker ligger jag och klurar på. Så det blir lite svårt att fantisera sitt hjärta som en ros som öppnas upp och blommar ut med kärlek och värme etc. Det kändes mer som att bandet handlade om att reda ut problem. Det enda problemen som riktigt stör mig just nu är att jag inte kan sova när jag vill, och att jag behöver en inkomst...

Ska klura vidare här en stund... Resten av gänget snarkar fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Jo

Känns skönt att veta att fler här i världen har sömnproblem och grubblar för mkt på sånt som inte behöver grubblas på. Tack

2007-12-16 @ 20:56:59
URL: http://tillflyktsort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0