En del kan dra åt helvete, jag drar till London...

En speciell person, som i själva verket inte visade sig vara så speciell utan anslöt sig till gänget respektlösa, handlingsförlamade, mesiga jävla idioter har bevisat för mig på sistonde att han INTE är min vän.

En sann vän lämnar inte en vän i sticket, det har han gjort!

Nu är det däremot jag som sticker, ska till London och begrava min farmor. Jag känner att det kommer att bli känslomässigt ju närmare det kommer.

Får väl berätta om det mer sen när jag är tillbaka från hemland numro 2.

Mind the gap!

Kommentarer
Postat av: Din

Var rädd om dig och försök njuta lite när du är där=)
tänker på dig!

2007-08-01 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0