En sommarsekvens är förbi...

Japp, nu var man tillbaka i "verkligheten", men vad är egentligen verkligt? Vardagen? Men jag har inte kommit tillbaka till någon vardag, för jag har inte haft någon direkt vardag sen jag slutade skolan. Men innan vi halkar iväg på andra spår som jag har så lätt att göra, vill jag berätta lite om ännu en avslutad sommarsekvens.

Just  en av dessa sommarsekvenser som färgar våra liv. Stunder vi minns, tider vi ser tillbaka på och refererar till i framtiden... -Det var sommaren 2007 ja, härlig sommar var det. Trots att det ösregnade, trots att man var pank, men härligt var det...

Men man minns ju det fina med minnerna, det är just därför de är fina minnen, man rensar bort smutsen och håller de rena och fina. Som det är nu har jag inte hunnit få distans till det, men jag vet att i framtiden kommer jag bli påmind, jag kommer bli nostalgisk.

Det kan vara när som helst, en känsla, en doft, en låt som plötsligt gör att denna fantastiska tid jag precis lagt bakom mig blossar till liv igen. Åååhh... Jag känner nästan en klump i halsen redan, men mer av lycka, kanske är det lite för att det sorgligt att det är förbi? Men nu ska vi ju vara positiva här, blicka framåt, två veckor framåt...då kommer det bli mer fina tider har jag en känsla av.

Det har varit en fin tid, och jag har en speciell person att tacka för allt detta! Jag är så glad att denna personen är min.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad över att vara din :)

2007-07-30 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0