Inget gott utan något ont med sig...

Förbannade bitterhet och omedvetna människor som står en nära och kär. Att man ska behöva skämmas något så otroligt åt vissa människor för att de totalt inte fattar. Kan man inte bara ha trevligt istället? Måste en del individer konstant koppla in sina känslor i allt istället för att bejaka situationen objektivt istället?

Snälla, rengör era själar och ta eran negativa skitenergi någon annanstans och kom tillbaka när ni har något positivt att tillföra... Känner du dig inte träffad, så ta inte till dig! Det är inte till er jag riktar mig.

Och förutom det har jag flyttat, min lärare i skolan har fått sparken för sexuella trakasserier, jag har klippt färdigt en film, åkt studentflak, hoppat studsmatta, målat tak, åkt båt, smidit planer...

När jag känner mig mer motiverad, ska jag berätta lite mer om vad som händer...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0