Nästan tillbaka...

Ja, det är lite märkligt att ens gamla lägenhet man ens inte hunnit säga upp ännu ligger precis bredvid Bromma flygplats. Har precis anlänt från Malmö med flyget till Bromma flygplats, det gick dundersnabbt. Till skillnad från SAS fick man smörgås, juice och te på flyget.

Jag hoppade, till taxiförarnas förvåning, över ett taggtrådsstaket utanför flygplatsen för att slippa gå en 400m omväg. Jävla flygsäkerhet. Det jag märkte när jag gick över parkeringen vid COOP var att handen kändes varm och kladdig, och när jag tittade såg jag att hela handen var röd med blod. Hoppsan. Det är smällar man får ta, det kändes värt för att slippa gå runt stakethelvetet.

Jag kom ned i tvättstugan i lägenheten för att finna tvätt som jag glömt där i flera veckor, fortfarande lite småfuktiga. Hade bara torktumlaren fungerat som det ska i detta bortglömda hyreshus, så hade man undvikit även detta problem. Ska bli skönt att slippa lägenheten.

Nu väntar jag på att den bärbara telefonen ska laddas lite så att jag kan ringa farmor i London och tacka för pengarna jag fick när farsan var här.

Försöker också samla alla tankar och intryck från Skåne. Det var intressant att träffa Kim, som jag var och hälsade på alltså. Vi var så olika, det var så intressant, en balansgång på äggskal.:P

Även om vi inte var sådär jättelika hade jag väldigt trevligt, hon var väldigt gästvänlig och tog hand om mig. Tack Kim! :)

Det var intressant att träffa en person som trivdes med sidor som jag ser som begränsande, och jag antar att man måste respektera det. Varför ska jag komma och analysera och ändra på allt runt omkring mig egentligen? Let it be!

Alltid kul att lära känna nya människor, och bli berörd av dem. Jag kommer nog att småle när jag tänker tillbaka på en del av situationerna jag upplevt de senaste dagarna...

Men nu är jag iaf nästan tillbaka, och det är dags att plocka upp bitarna i sitt liv igen. Tydligen hade delar av det vi spelade in på Norra Brunn inte kommit med. Jävligt trist att klippa en sketch utan reaktionsbilder, jag hoppas att vi hittar bilderna igen.

På planet gick jag ännu en gång genom mitt nya material jag ska köra på söndag kväll.

En massa som ska fixas så att man kan lämna lägenheten jag sitter i en gång för alla.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0