Äventyr äventyr äventyr...

Tiden bara rullar på och det är redan natten till torsdag. Har varit med om ganska många saker och äventyr, har haft kul, vänt på dygnet och lärt mig en hel del...

På fredagen drog jag till Norra Brunn och hämtade kameran, sen drog jag till söder och mötte upp David, Kodjo, Björn, Ahmed, Ola och Özz på ett kolgrillshak. Blev bjuden på grillspett. Fett gott.

Vi trängde ihop oss och åkte i Özz bil till Boulevardteatern. Vi gick in i logen och jag började filma lite. Filmade sedan hela kvällen som blev en succé. Fullsatt teater och fokuserad publik. Imponerande och kul.

Efteråt festade vi lite, och hamnade sedan på La Isla. Inte mitt typ av ställe, men David envisas med att dra dit mig,

Nästa dag, bakis, mår illa. Dricker blåbärssoppa och sover. Drar och filmar igen på kvällen på föreställningens andra kväll. Syrran hängde på, och även Victor dök upp. De verkade ha en trevlig kväll.

Drog sedan hem till Gonzo när de andra drog och kollade på fotboll. Softade där hela natten, gjorde musik och åt Sushi. Nästa dag vaknade jag på soffan och alla andra höll på att dammsuga och städa. Köpte en pizza och stannade kvar en natt till.

Jag har vänt på dygnet så pass mycket att jag fortfarande var pigg och hungrig hela natten, tog tåget in till stan vid 05 och åkte hem och åt och sov.

På kvällen drog jag till Marcus, käkade god mat, diskuterade djupa saker kom fram till en hel del intressanta saker. Vände på dygnet ännu mer, somnade sent och vaknade ännu senare.

På kvällen drog jag till Rasmus som ska dra till Thailand om två veckor och snackade skit en stund. Tog sista tuben hem, somnade lite tidigare.

Har varit rätt seg idag, men vaknade lite tidigare iaf. Drog in till Norra Brunn, klippte lite film. David kom över och drog sedan för att se på fotboll. Senare möter jag upp Paul på RAW där vi ska filma.

Träffar Peter Wahlbeck och tackar honom för föreläsningen vi var på. Björn dök upp, och sedan var det dags att dra igång showen. Anneli Ahlgren var först upp med sina imitationer som är grymt roliga.

Sedan var det Björn Gustafsson, gjorde bra ifrån sig som vanligt. Peter Wahlbeck var riktigt skön, det var en bra kväll helt enkelt. Sist upp var Ian Cognito från England, egentligen halvitalienare, halvirländare. Han hade ganska hårda skämt med grov cockney, vet inte om alla hajjade alla skämt. Han var trevlig, snackade lite med honom. Han fyllde även år, så alla sjöng för honom. Träffade även Marcus Johansson som driver klubben Oslipat i Malmö, snackade med honom om att få köra i Malmö. Ska maila honom.

Tog tuben hem, och nu snart borde jag väl gå och lägga mig om man ska orka med helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0