Grubbel grubbel...

Ännu en spontan vecka inom stand up för min del. Kom ned till Comedy Planet igår, och inte helt otippat så fanns det inte tillräckligt med komiker där så jag fick köra.

Det var bara att sätta sig ned och förbereda lite material snabbt som fan. Jag kör så ofta där, så alla har hört mina gamla skämt. Det brukar vara bra för min del att pusha mig själv lite.

Skämtade lite om höstmörkret, om vikingar, om Sverige, om vapen. Blev helt ok, även om man tappar en del skämt då det är helt nyskrivet.

Syrrans klasskompis var där och såg mig, roligt. Fick även beröm av lite annat folk som kände igen mig. Så man var på toppenhumör hela kvällen sen.

Träffade Victor som fyllde år, vi käkade lite på Donkish, inte så gott, men men, vad ska man göra? Vi åkte hit sedan, åt Kex chocklad snackade skit och somnade till en dokumentär.

Idag har vi mest suttit framför brasan och halvsovit hela dagen efter frukost.

Nu ska jag snart stå på scen igen, så ska förbereda kvällens material. Ikväll blir det på Galways på Kungsgatan.

Ha det gött i slasket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0