Revy.

Ja, fan fick lite tvångstankar att jag måste dokumentera lite vad jag har gjort på sistonde även om jag inte orkar berätta så mycket om det.

Jag har varit i Malmö, Hässleholm, träffat Kim, träffat Jenny, träffat Maria, träffat Nasih. Har fått fylleSMS av en halvhemlig beundrare mitt i natten.

Blev lite turbulent ett tag under resan, men några missförstånd reddes ut och tankar ventilerades. Det slutade med en god middag, och en lugn kväll. Drack endast ett halft glas vin under min skånevistelse. Hade även sömnbrist i Malmö.

Jocke ringde kl 06 på söndagmorgonen, han var full och spontan och jag förklarade att det fanns roligare saker han kunde göra för 8000kr än att sätta sig i en taxi ned till Malmö. Han förstod tillslut att det nog var bäst att åka hem och sova.

Jag har blivit tillfrågad att spela en roll i en kortfilm åt några gymnasieelever. Ska bli kul faktist, vet inte om jag berättat om det tidigare?

På söndag kör jag stand up igen. Har tagit en liten paus från allt, ingen hets, ganska skönt. Får se hur det blir nu med nattjobbet och stand upen.

Har även kikat på standupkurser i London tills nästa år... Man får se vad som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0