Up and go.

En tidig kväll blev det inte igår kväll, satt och pysslade med saker och ting fram tills klockan 05 typ. Strax innan 10 vaknade jag av att det ringde, såg att en gammal lumparpolare och arbetskollega ringde.

Ringde och kollade läget med honom, slutade med att pikade lite att han kunde höra av sig om han behövde hjälp med sin firma. Jag börjar ställa in mig på att eventuellt göra ytterligare ett ryck i byggbranschen för att helt enkelt kunna överleva, innan skutan går under så att säga.

Det var lika bra att gå upp, ringde sedan en annan gammal kollega och hörde mig för om att jobba natt i tunnelbanan. Ska vara ganska bra pröjs.

Snackade med morsan i telefon en bra stund, snackade ikapp oss lite. Var trevligt. Satte mig och skrev lite mail, sen började jag känna av att jag inte sovit så mycket. La mig i soffan och kollade ett avsnitt av Family guy, slumrade till en stund.

Affe ringde från Comedytv, så ska iväg dit en sväng och klippa det vi filmade i onsdags. Såg att Mike Räsanen sökte komiker till teaterföreställning nångång i vår, skulle vara ett möte på måndag, så tänkte anmäla mitt intresse. Kan ju vara skoj ändå?

David ringde, snackade lite om deras teaterföreställning i helgen. Jag ska dit och filma dem, ska bli kul.

Nä, nu ska jag göra ett ryck upp ur soffan och komma iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0