Gig...

Jag är så trött nu att det är sjukt, jag borde egenligen sova men det blir en kort resumé av dagen, kortare än mitt nedkortade material på Comedy Planet idag.

Var utanför dörren 8minuter efter jag stigit upp ur sängen, och morgondagen kommer bli liknande har jag en känsla av. Kommer till jobbet, jobbar, åker hem. Jobbet är soft, bra snubbar jag jobbar med. Tiden går hyfsat snabbt och man får röra på sig hela tiden iaf.

Drog hem hämtade kameran, drog till Norra Brunn och klippte lite och åt mat. Körde mitt 8:e gig ikväll, var kul, kändes bra. Missade en del småsaker i materialet ibland, men jag är nöjd med min insats. Det går framåt.

Bokat en tid den 05:e oktober på nåt ställe en polare till Oscar annordnar. Ska också bli kul.

Tog fett med tid att ta sig hem, snackade dock en del med syrran. Trevligt.

Var duktig och fixade matlåda också, passade på att snacka lite med David om stand up såklart.

Nu är det dags att sova iaf.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0