It´s really got me now...

Japp, nu har tröttheten hunnit ikapp mig. Jag hade totalt glömt bort min egna existens när jag vaknade av larmet imorse, fick råspringa till tåget. Kom i tid till jobbet.

Var sjukt trött hela dagen nästan, men försökte hålla huvudet högt. De sista tio minutrarna la jag mig bara ned på lagret, blev så snurrig av alla artikelnummer man ska leta upp på det gigantiska lagret.

Mingelfilmen från RAW är klar, det jag klippt ifrån Helsingborg är klart åt comedytv. Är bara här och fördriver lite tid och enkoderar om materialet.

Om en halvtimme ska jag vara vid Fridhemsplan och träffa några snubbar angående en stand up grej den 5:e oktober. Ska bli intressant, synd att man är så trött bara. 

Sen ska jag bara direkt hem och bara vila och ta det lugnt... Har tillräckligt med mindcandy tills vidare.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0