Lördag.

Lördag helt enkelt... Vaknade... Gick ned för trappan, och slog instinktivt på datorn. Jag var offline, och fan vad man kommer på sig själv med sitt internetberoende då. Modemet var paj, det var nåt jävla fel på det! Min värld stod stilla, alla projekt jag tagit mig an, alla mail jag måste svara på?

 Telefonen ringde, det var Rodde på Comedytv.se som sa att vi måste klippa materialet fort som fan så att vi får upp det. Han frågade också om jag hade lust att intervjua Pablo Fransisco ikväll om vi fick möjlighet, det låter absolut som något spännande. Alla känner ju till honom, ska bli intressant att se hur han är i verkligheten.

Snackade även lite skit med Thomas på Big Ben, bad om att få köra igen nästa söndag. Ska ladda inför med att slipa upp mitt material, practice makes perfect!

Joel dök upp med ett nytt modem, så då var internetproblemet löst. Phew.

Nu ska jag vara på Norra Brunn om 2 timmar, hinner inte skriva mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0