Points in time.

Ännu en helg har passerat, har precis kommit in från regnrusket. Var nere på Big Ben och fimade. Många har börjat bli riktigt duktiga som Ola Söderholm och Svenne Brundin.

Också kul att se nya förmågor som en kille som hette Paul, som körde sitt andra gig någonsin. Lovande snubbe faktist.

Jag var så bakis och seg, satte kameran på stativet och satt bredvid Laszlo vid mixerbordet och studerade människors miner av förväntan inför skämten. Var rätt underhållande.

Efteråt blev det en kebab och lite skitsnack innan jag drog mig hemåt. Lämnade bilen och snackade skit med grannen en stund.

Igår var också en trevlig dag. Var på brunnen, klippte en del. Satt i köket och blev bjuden på mat av Peppe på Norra Brunn. Nåt rått kött med sallad och parmesan. Var gott. Satt och lyssnade på historier som David Batra och Jakob Ökvist berättade till maten om sina stand upäventyr i New York. Självklart diskuterades Pablo Fransisco.

Jag drog senare till gamla stan, drack ett par öl. Jani blev utslängd, jag och Jocke kom hem vid 06 efter att ha tagit en svarttaxi för att spara tid i kylan. Stötte även ihop med en gammal polare som bott i Kina i 2 år. Det hela slutade med en jakt i taxin för att hitta en fungerande bankomat.

Efter en omständig resa deckar jag och Jocke i soffan till Henrik Schyfferts roastning från Stand up galan 2007.

Imorrn ska jag köra på comedy planet hos Goran, blev tillfrågad idag. Kändes dumt att tacka nej.

Bara att börja förbereda sig inför imorrn. Nu ska jag varva ned innan det är dags att sova inför jobbet imorrn bitti.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0