RAW igen.

Nu över till något helt annat än föregående inlägg.

Igår var det dags för RAW igen. Med mig som assistent hade jag syrran som numer är 18. Det första hon gör är att lämna leg hemma. Med lite tålamod och trevliga miner och samtal till Mårten, gick vi in på RAW.

Vi riggade upp, och det var en fullsatt lokal. Stämningen var god.

Bästa Svenska komiker: Anders Celin och Magnus Betnér, gick inte lika bra för Agneta Wallin eller Kristoffer Appelquist.

En ny och trevlig överraskning var Ian Stone från England, riktigt vass och snabb humor. Många riktigt smarta skämt, sånna flerdimensionella skämt som sjunker in efter några sekunder. Skön kille.

Blev två snabba intervjuer med Anders och Agneta, Magnus var för trött, han tackade ja, men sedan nej.

Mårten fick intervjua Ian efter showen, och hela kvällen var lyckad. Känns som att syrran hade kul, det var nice att få visa henne en del av min värld. Jag gillar att göra henne glad! hon har förresten en egen blogg som ni kan läsa här om ni vill: http://eggplant.blogg.se 

Var hemma vid 00:30, men somnade inte förrän 03, var uppe igen 06:45...inte konstigt att man är ett vrak. Kanske lite därför jag inte orkar gå in på detaljer gällande saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0