Från tillstånd till tillstånd.

Tiden går så snabbt, och jag är som en berg och dalbana vad det gäller mina tillstånd och humör. Ja, det är typiskt fiskar att vara så. En del tror att jag är manodepressiv, men det är bara en dålig ursäkt för att vara fisk. Jag går mer in för olika känslor, så skulle jag vilja uttrycka det.

Nu är jag helt snurrig i skallen då jag varit vaken sen igår klockan 13. Har genomgått många olika tillstånd på sistonde, med olika fokus på olika intressen. Men tiden rör sig så snabbt, så det känns som att allt hinner bli så inaktuellt.

Jag är verkligen inte inne i rutinen att blogga längre. Det känns mest som att jag har en blogg i huvudet, där jag skriver ned allt jag skulle skriva här om jag nu hade suttit här. Och fan vad saker aldrig blir som man tänkt sig, det var ju inte såhär detta inlägg skulle bli. Jag vet inte ens hur detta inlägg skulle bli.

Jag kan inte bestämma mig om jag ska skriva kortare inlägg om varje ämne, eller ordbajsa i stora block?

Personligen tror jag att bite-size funkar bäst. Samhället ser ut så. Allt är fan bite-size. Man pallar fan sällan kolla på nån långfilm nuförtiden. Youtube har sabbat mitt tålamod, cut to the chase, get to the point...

Så får det bli. Let it happen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0