England in my heart!

Jag körde stand up på Engelska ikväll, trots ett par smådetaljer som kanske borde förtydligas var det mitt bästa engelska gig. Jag känner tillsammans med andra till och med att jag är bättre på stand up på engelska.

Jag har alltid haft en kärlek till mitt Engelska ursprung, och har starka rötter i den engelska kulturen, och älskar det engelska språket. Så det känns som ett stort steg i rätt riktning.

Janne Westerlund verkade himla nöjd med kvällen. Kodjo var sjukt bra ikväll, och jag skrattade verkligen ordentligt.

Dagen började i osäkerhet och dåligt självförtroende, all missad sömn börjar komma ikapp...men jag bevisade att jag ännu en gång klarade mig. Duktigt Leon!

Idag fyller Marcel år, grattis!:D

Jag stötte ihop med Brolle Junior på väg ut från kvarnen, jag har stört mig på honom men när jag tänker efter ser han inte så ond ut och nåt barn av satan, utan ganska snygg och charmig;)

...fast nu när jag började leta bilder för att lägga upp, ångrar jag mig lite. Han såg bättre ut i verkligheten, haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0