Hej då Gonzo och Vanessa!

Nu har de åkt. Efter allt snack så är containrarna skickade, väskorna packade, loppmarknader över, påsar överlämnade. Gonzo och Vanessa mina före detta grannar har försvunnit.

De är nu i USA och är på väg att flytta till Bolivia. Just det, flytta, inte bara åka iväg ett tag. Jag tror det kommer att ta ett tag att vänja sig vid tanken av att de är borta på riktigt.

Jag har känt Gonzo sedan 2005 då vi jobbade på en rivningsfirma tillsammans. Vi upptäckte att vi hade en del gemensamt, även om vi inte alltid tog itu med saker och ting på ett gemensamt sätt. Vi bondade hur som helst, och genom åren har vi varit med om många äventyr tillsammans bland annat i på ett galet nyårsrave i Finland och en galen campingtur till Skåne.

Gonzo är en snäll person som vill vara de flesta till lags, men vilket jäkla tempo det kan vara på den killen ibland. Jag blir helt yr ibland.

Nu tog han och hans tjej Vanessa beslutet att de skulle flytta tillbaka till Bolivia, och det ska bli spännande att få höra hur det går!

Jag kommer att sakna er, men finns ändå inte längre bort än några knapptryck egentligen:)

Lycka till med allt!

Gonzo, Jag och Vanessa på avskedsfesten i november.
Gonzo, Jag och Vanessa på avskedsfesten i slutet av november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0