Hej och hå!

Nu har man kommit igång med sin nyttiga kost, långa morgonpromenader innan frukost och härliga träningspass på gymet. Känslan av att sitta i bastun efter ett härligt pass, där man faktist inte hoppat över något av det man planerat, är oslagbar...nästan...typ. Aja, det är jävla skönt iaf.

Nu verkar det vara jobb i sikte, vill inte ropa hej innan man är över ån. Men snart sätter saker och ting igång iaf. På söndag är det stand up på Engelska på Big Ben för min del, måste ägna energi åt det.

Man kan säga att jag känner mig rätt nöjd med saker och ting just nu, och har en del spännande saker uppraddade de närmsta dagarna. Imorrn kl 13 ska jag träffa David i stan för att hitta på lite skoj...

Ska skriva mer när jag orkar.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0