Jag är en nattmänniska!

Nu blir det verkligen tydligt varför jag är en nattmänniska. Jag finner ro då helt enkelt. Det är så mycket brus som sker under dagarna hela tiden. Jag konstaterade ikväll att jag kanske riskerar att hamna på nån klinik i framtiden för kommunikationsberoende typ.

Jag raderade alla SMS i min inkorg på mobilen igår kl21:50. Idag kl 21:54 hade jag 26 SMS, vilket är rätt mycket. Så var det inte förr. Idag har jag suttit i telefon i mellan 5-6 timmar med olika personer. Övrig tid har jag suttit på MSN eller snackat med Joel och sen Erik som kom förbi.

Jag gillar dock kommunikation. Jag älskar att hålla kontakt med folk, men bieffekterna är att man inte får särskilt mycket konkret gjort. Men man utvecklas ändå samtidigt. Det händer saker i ens huvud. Man utvecklar planer och analyserar saker, ventilerar tillsammans med folk. Ganska trevligt ändå.

Men nu ska jag t.ex. köra årets första stand upgig imorrn och jag vill skriva mitt material, men det händer så mycket annat spännande runt omkring hela tiden. Som nu var det mer spännande att skriva blogg, men jag måste typ göra det för att rensa huvudet lite. Dessa tankar har snurrat i skallen under de senaste timmarna.

Jaja, nu är natten strax här officiellt, så time to skrida till arbejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0