Skriv ordentligt, för att du KAN!

Ja, jag stör mig åter igen på nånting. Detta har jag stört mig på länge. Människor som inte skriver ordentligt, fast att jag vet att de kan!

Lata människor som använder ord, eller inte ord utan bl.a. bokstäver istället för ord.

Det heter fan JAG och inte JA.

Det heter OCH och inte Å.

Det heter DET och D.

Det heter ÄR och inte E.

Avslutar man en "öppen mening" så avslutas det med TRE punkter och inte TVÅ eller något annat...

Skärp er för fan, ni kan bättre! Skyll inte på lathet, för så jobbigt är det inte! För er som udrar, så JA, jag orkar störa mig på det för det ser så förbannat dumt och ointelligent ut!

"-Ja e så jävla lat å orkar inte skriva d som d egentligen (igentligen) ska skrivas.."


Precis, det är typiskt mig att störa mig på något som detta, och jag vet att jag inte är ensam.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0