Jag gillar musik som...

Jag gillar musik som påminner en om det djupa och vackra här i livet. Kraftfull musik med en vemodighet och styrka som gör att själen börjar svaja inuti kroppen.

Musik som får en klump att växa i halsen. Musik som får en att känna sig liten och obetydlig. Musik som får mig att undra varför. Sån där musik som gör att det känns ganska skönt att vara själv och totalt försvinna in i musiken.

Mäktig musik som nästan känns helig när man slukas upp av den.

Musik, långt ifrån den skit som spelas på "The Voice" och i vilsna sitta-med-fötterna-på-sätet-lyssna-på-min-burkiga-skit-kommerciella-medvetslösa-människors-musik...

Sån musik gillar jag!

Vad gillar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0