Jag fick lusten att skriva.

...men sen övergick den i förvirring. Jag är inte van längre helt enkelt. Jag har glömt bort hur man skrev en blogg lite. Plöja igenom diverse tankar utan någon speciell riktning? Eller skulle det kanske vara något viktigt och genomtänkt?

Att skriva hur min dag har varit, är rätt ointressant. Men kanske är det det som är charmen med att läsa blogg? Att hålla koll på vad andra människor har gjort medans du...suttit på jobbet? Då kan jag berätta att jag gjort detsamma. När jag gör det, filosoferar jag mycket och är i min egna värld. Det finns inte så mycket att berätta från mitt jobb. Jag åker runt och sätter upp affischer. 

När jag inte jobbar, är jag med min tjej eller hos nån kompis. Det är också inte helt ovanligt bland folk, det finns säkert massor av bloggar som handlar om vilket lösviktsgodis man köpte och vilken film man såg på tillsammans. Torkad frukt är nyttigare än godis, och serier är mer bite-size än långfilmer mitt i veckan för min del, varsågod!

Så...tillbaka, i min värld. Min värld som jag skyddar från yttre föroreningar. Vad ska ni in i min värld att göra? Jag tar tillbaka det där förresten, jag är nyfiken på andras världar. Men ibland är min värld stängd på grund av ombyggnad, och då vill jag inte ha en massa gäster som ska springa runt i byggdammet och bestämma vad jag ska ha för tapeter eller vilka möbler som gäller. 

Men en dag slår jag upp portarna ännu en gång för en ny spännande säsong av...äh, kanske ska avdramatisera lite ändå. Man får ta det lite som det kommer.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0