Köldlek.

Det har samlats så många saker i mitt huvud jag tänkt blogga om, men nu när jag väl sitter här så känns inget viktigt eller relevant längre. Det var bara tankar, iaktagelser, saker jag smälte för stunden men som sakta flöt iväg i det förflutna. Eller, om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte riktigt heller. Det kommer nya saker. Nåväl.

Jag vaknade tidigt idag, det hade jag nog inte gjort frivilligt om jag skulle upp och jobba. Det är en fin höstmorgon, allt står stilla ute. Jag lyssnar på Coldplay ´s nya album. Jag gillade inte Coldplay alls från början, som de flesta killar typ, men sen en dag i London 2004 bad en polare att ge dem en chans. Jag gav Coldplay en chans, och idag kan jag säga att om det är nåt band jag skulle vilja vara med och spela i så är det Coldplay. Deras nya skiva är riktigt bra, allt förutom första låten: Life in technicolor som låter som en dåligt rippad MP3-låt. Jag vet inte varför den är så, trodde att något var fel med den typ.

Hur som helst Engelsk mellankolisk, hoppfull och vacker deppmusik biter på mig:P

Kallspel!
-Fuck, jag kommer inte ur lådan brush! Måste tänka utanför lådan...

Så ge Coldplay en chans du med så kanske även du kan
 ha en underbar dag!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0