10-årsåterträff!

Klassfesten blev en succé över förväntan. Här ser ni oss, jag är såklart den som måste sticka ut genom att stå konstigt längst fram. I bakgrunden ser ni alla som hade oturen att få sina studier störda av mig.

En tjej i klassen: -Jag minns att du hade attitydsproblem med lärarna i skolan, du klarar dig nog bra i arbetslivet. (hon syftade till att hon var för snäll på sitt jobb).

Det var sjukt kul att träffa alla igen, det kändes så tryggt att se att alla var sig lika och fanns kvar. Vi hade så kul att vi bestämde oss för att ses igen nästa år...glömde jag säga att jag tog på mig ansvaret att genomföra detta?

Det ska bli skoj. En kväll, många löften. Jag lovade även att jag skulle styra upp en show på nån miniteater och bjuda alla. Det har för övrigt varit en ambition jag har haft länge. Det kommer bli av innan årets slut. Fan vad fett det ska bli!

Min egna show, ingen tidspress...inga regler, bara jag...i mina olika konstformer. Jag återkommer med mer info vid senare tidpunkt.

Det mest otippade löftet jag gav var att jag skulle skaffa facebook...jag antar att jag får acceptera att det är ungefär som en interaktiv kontaktbok helt enkelt. Det var även skönt att höra att fler i min klass inte hade facebook.

Fan vad sköna ni är min gamla klass!!! Jag är glad att vi gjorde detta, och nästa år kommer bli liiika kul!

Puss och peace!

Kommentarer
Postat av: Kimsalabim

Haha, såg dig direkt på fotot, väntade mig iofs också att du skulle stå längst fram och spexa till det :)

2009-09-04 @ 23:43:59
URL: http://conspicuous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0