Allt rullar på.


Jag har varit igång. Konstant känns det som. Har ägnat mig åt diverse projektarbeten, och jobbat som vanligt. Det har varit tidspress och stress. Men det har gått framåt.

Jag har jobbat med några filmer inför en julfest som hölls förra helgen i Huddinge som visades på kvällen inför ca 150pers. Det var nyttigt och roligt att jobba med filmen, och framför allt att få dem klara.

Det är det jag är rätt dålig på, att få saker klara till 100%. Jag har lätt för att dra igång nya ideer när inspirationen faller på. Finns den inte där för det projeket och jag inte kommer tillbaka in i känslan, in i flödet, så är det svårt.

Filmerna gick bra, de blev roliga och nu kan man gå vidare med andra projekt.

Håller på med en dokumentär på kulturhuset som handlar om ämnet: Avgiftsfri kollektivtrafik. Vi ska intervjua en massa folk som kan mer om ämnet än vi och sammanfatta informationen och jobba med strukturen och det kreativa.
Det är mycket som skall göras, men det går framåt.

Musiken rullar också på. Intressanta projekt och ideer som diskuterats. Är sugen på att lägga mer energi och fokus på att få fram en bra slutprodukt. Nu har jag hittat någon med den komptetens som jag saknar, så vi kompletterar varandra bra och har liknande tänk inom musik. Inne på liknande spår. Känns bra, men det kommer tas tag i efter Mars nångång.

Det börjar kännas att det är dags att dra snart till Bolivia. Har snackat en del med Gonzo på Skype så det känns bra. Måste fixa campinggrejer som tält. Väska måste jag fixa också.

Har kört en del stand up på sistonde också, ett par privata tillställningar som varit roliga och lärorika. Känner mig sugen på att jobba fram några idéer jag har nedskrivna också. Ska försöka giga lite innan jag ska iväg.

Ikväll blir det bara att softa och återhämta sig lite. Dricka nån öl kanske göra lite musik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0