Now or never!



Fan nu måste jag skriva så snabbt jag kan för att få klart något inlägg. Jag har inte skrivit här på nästan två veckor. Whaaat happened?

Youtube stole my life känns det som. Har suttit i total youtubepsykos på sistone. Jag omfamnar det nya sättet att underhållas på, samtidigt som mitt tålamod lider.

Jag har konstaterat att jag är kraftigt youtubifierad, en långfilm för mig nuförtiden är klippen på youtube som är nästan 10min långa.

Ska jag verkligen ägna 10min till detta klipp? Ständiga överväganden.

Jag har varit så djupt inne i mitt youtubegrubblande att jag totalt glömde bort att tillkännage att det var 3årsdagen den 20:e feb sen jag debuterade på stand upscenen. Jippie.

Imorgon är det 26årsdagen då jag debuterade på denna planet. Precis, jag fyller år. 26 år. Närmare 30 nu än 20, men det känns lite så också.

Intressen ändras osv...(ungefär vid denna punkt brukar inläggen spåra ur och aldrig komma upp)

...jag tror jag lämnar det där för nu;)

Jag återkommer med spännande youtubeklipp och utläggningar om hur det är att vara i 26årsfasen av sitt liv...

peace!

Kommentarer
Postat av: Thea

Skärpning Leon. MINST ett inlägg om dan! Ok?

2009-02-26 @ 09:15:37
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0