De senaste dygnen.

Fullt ös, nästan iaf. Det är hur de senaste dagarna har varit. Jag har inte så mycket tid för att blogga som jag kanske önskar att jag hade. Jag är ju en kommunikativ person, så jag har inget emot att dela med mig av saker och ting.

Nu är jag hemma en snabbis och äter ett större mellanmål. Om en halvtimme ska jag och Stoffe vara i Nacka för att repa för första gången tillsammans. Det ska bli riktigt skoj, jag har köpt trumstockar, axelband, hörselproppar till ikväll.

Det är en lokal som har allt vi behöver, trummor, försträrkare, mikrofoner, piano osv. Så det kommer bli några roliga timmar framför oss som jag verkligen ser fram emot.

Vi har redan två nya låtar som vi jobbar på. Tyvärr verkar vår potenciella trummis jobba idag, det hade varit skoj att träffa henne. Har lyssnat in mig en massa på rock på sistone, så känner mig taggad!

Igårkväll var riktigt skoj. Jag körde stand up för första gången på Komikaze. Jag fick mycket beröm, som gjorde mig glad och gav mig drivkraft och självförtroende att bara köra vidare. Ola Söderholm är en av mina absolut favoritkomiker, fan vad han är bra!

Jag hade förlagt mina övningskörningspapper för lastbil någonstans. Det skapade en hel del stress, jag hittade dem senare idag i bilen jag kört runt med de senaste dagarna. Stress i onödan. Men saker och ting har löst sig av sig själva. T.ex. var körskolans lastbil trasig. Så det blev en lugn dag på jobbet med att inreda ett konferansrum.

Som sagt, har inte mycket tid över. Ska äta färdigt och sedan dra.

Kommer snart lägga ut lite smakprov av saker jag gjort på sistone. Lite överraskningar kanske.

Ha det fint!

xiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0