Många moves. Många steg närmre.

Jag har varit aktiv på sistone fått en massa gjort. Är det det som är meningen med livet? Röra sig framåt? Står man still så är man död, eller?

Hade en filosofi om det för ett tag sen. Livet måste symboliseras av rörelse och döden motsatsen. Att leva är att dansa och röra på sig, fysiskt, psykiskt. Vi måste veta varför vi gör saker för att finna motivation för att röra oss framåt.

Så jag har experimenterat med detta. På sistonde har jag gjort förändringar i mitt liv.

Jag har:

  • Gjort mig av med 4 kassar gamla kläder. Samt tvättat och vikt övriga kläder.
  • Köpt 9kg ris och ätit sjukt goda middagar med närproducerade produkter. Rotmos t.ex. Fett gött.
  • Jag har köpt en elgitarr, en telecaster och sen har jag köpt en fin videokamera. De ska få utveckla mig.
  • Jag har gått genom alla pärmar osv och slängt gamla papper. Testa det, det är nice!
Jag har mycket planer på gång, även om det kan framstå som att jag slösar en massa tid med att larva mig...vilket jag också gör. Checka denna video t.ex. Den är totalt meningslös, men blev på nåt sjukt sätt lite skoj. Bättre att göra klart skit, än att ha en massa ofärdiga skitprojekt.

Sen kastar jag in för inatt:D Peace på jord´n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0