Mina problem just nu:

1. Jag är kroniskt trött nuförtiden.

2.Mitt videoredigeringsprogram fungerar inte som det ska, så jag kan inte jobba med det än.

3.Mitt musikprogram fungerar inte som det ska, så jag kan inte jobba med det heller.

4.Min handsfreeadaptor trillade ur bilen på en mörk parkering häromdagen.

5. Varken Kjell och Co, Teknik Magasinet, The Phone House eller Nokia.se har den delen jag söker.

6. De har alla ett annat headset som kostar MER ÄN HALVA priset av vad telefonen kostar ny.

7. Att prata i telefon har blivit jobbigare.

8. Min handled gör ont, jag kan inte röra på den som jag vill. Måste gå till läkare.

9.Gitarren vill aldrig bli riktigt stämd som jag vill.

10. Jag är för trött för att ta itu med dessa saker och ting, och tiden rinner iväg, och jag blir bara mer och mer bitter och sur.

-Kan det vara så att jag befinner mig i en negativ spiral?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Passa på att fråga läkaren angående tröttheten när du checkar handleden? Det kanske vore nåt.



Du, vi borde ta och måla ihop som vi snackade om, jag tror att lite kreativitet vore bra för dig :) Det brukar kännas bättre för mig när jag är slö och känner mig dålig, ifall jag får uttrycka mig på en duk istället. Och sen är det ju bra att göra roliga grejer, även om man är trött, det kan man leva länge på och få energi av.

2009-01-23 @ 23:15:25
URL: http://blasphemousgirl.blogg.se/
Postat av: Thea

Du har iaf väldigt moderna problem. Det måste väl kännas skönt?

Hoppas du har en fab helg!

2009-01-24 @ 11:21:44
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: kleton

Cecilia:



Jag misstänker att jag har järnbrist, samt att jag aldrig planerar in någon tid för att bara slappa. Jag gör saker och ting konstant. Men absolut, jag skall påpeka det:) Jag var och kollade lite snabbt på akrylfärg. Vi får ta tag i det snart, kanske nästa helg om du kan?:)



Thea:



I´m a modern man, som George Carlin en gång sade:P Jag har jobbat hårt för att bara lyckas ha kvar moderna problem, de omoderna är redan fixade för tillfället. Men det är lite störande när man försöker putsa ett fönster och det konstant finns kvar ett par flottiga fingeravtryck;)



Kanske inte världens bästa metafor, men jag tror du hajjar:P Hoppas du med får en fin helg!



2009-01-24 @ 20:35:35
URL: http://kleton.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nästa helg funkar bra, jag tänkte köpa ett par dukar och kanske lite mer färg i veckan. Ifall du inte har några akrylfärger sen tidigare finns det många såna här billiga set med flera små, det räcker ett tag, sen är det bra att köpa extra vit färg. Men det har jag så det kan du ta av mig.



Wih vad kul :) Ses ikväll på Big Ben!

2009-01-25 @ 13:55:43
URL: http://blasphemousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0