Våldtagen av Rocco. Dröm eller verklighet?


Rocco, en hyvens karl?

Ok, nu kommer ni säkert undra vafan som pågår när ni läser detta. Jag vill bara understryka, ta en titt på er själva nu. Precis, ni är inte heller så pryda rakt igenom när det väl kommer till kritan eller hur? Ni vet vad jag snackar om!

Det här kommer inte bli lätt, detta är något som kommit och gått hela dagen, och nu ska jag försöka vara modig och dela med mig av min märkliga dröm. Sätt er in i min situation och förbered er på ett annorlunda perspektiv på saker och ting...

Jag är i en dröm, någonstans i en lägenhet i södra Sverige. Hur jag vet det? Ingen aning, det är bara sånt man vet i drömmar ibland. Jag och två av mina närmate kompisar hänger med en massa tjejer i en lägenhet som vill ha en sexorgie helt enkelt. De är attraktiva och sexiga och säger att de går med på att göra vad som helst sålänge det är ömsesidigt.

För att inte förstöra stämningen, och för att öka spänningen så lovar vi också att gå med på vad som helst...

Plötsligt försvinner mina vänner ut med några av tjejerna till ett annat runt. Kvar blir jag med ett par sexiga tjejer. Plötsligt klampar en helt naken Rocco Sifredi in i rummet. För er som inte vet vem det är, så är det en av de mest kända manliga porrstjärnorna. Han är känd för att vara brutal och intensiv. Nu står han där med sin stora lem i högsta hugg.

Han kliver fram mot mig och säger plötsligt: -Yeeeah, suck on my dick! Jag slänger en hastig och förvånande blick mot tjejerna som nu står med armarna i kors och nickar. De påminner mig om att vi ska göra allt.

Jag hinner inte tänka innan jag får in Roccos penis i munnen. Jag försöker verka oberörd och har grova problem med att förstå hur denna situationen kunde uppstå? Det blir som ett trauma. Jag försöker stänga av samtidigt som jag försöker vakna upp. Jag känner mig drogad. Det här kan inte vara möjligt. Jag kan fan inte ha en annan mans snopp i munnen. Jag hör flin runt omkring, tjejerna verkar roas av situationen.

Uppenbarligen måste ju någon märka min obekvämlighet med situationen. Tanken slår mig plötsligt att det är detta tjejer går igenom.

Rocco är aggressiv, men han märker att jag inte är så entusiastisk. Det börjar bli konstig stämning. Jag lyckas resa mig och går ut från rummet till mina polare. Sekunden därefter vaknar jag med en chock och undrar vad i helvete jag drömt?

Jag känner en skam dra in. Ska jag kunna berätta detta för någon? Folk kommer tro att jag blivit helt störd. Jag orkar inte med att folk ser bilder av mig i den situationen. Vad betyder drömmen? Att jag gillar att suga kuk undermedvetet?

Allt detta ger ju upphov till en massa sjuka tankar. Som, vafan sitter ni och tänker om mig just nu? Men det är ingen fara. Under dagens lopp har jag tröstat mig själv med att vi alla är lite skeva på våra egna sätt och vis, och vi kanske bara inte kan rå på det?

Jag försöker skratta åt allt som vanligt. Det var ju bara en dröm...fast en så verklig dröm. Alla mina drömmar på sistone har varit starka. Det är någonstans riktigt roligt, annars skulle jag aldrig skriva om det här. Jag vet inte om jag bryr mig egentligen? Jag tycker bara att det är lustigt att jag upplevde en sådan skam efter det som inträffat, som faktiskt aldrig har inträffat i verkligheten.

Då är frågan var drömmar sker? I En annan dimension, en annan verklighet alltså? Eller kan allt detta vara skapad av min egna hjärna? Kommer det att ske igen? Ska jag någonsin kunna slappna av och somna igen? Tycker jag ens att detta är jobbigt på riktigt, har jag kommit över en gräns nu att inget egentligen spelar någon roll? Råkar andra ut för detta, bara att ingen säger något? Har jag blivit psykiskt våldtagen av allt porr jag sett genom åren?

Hur som helst tycker jag att det tåls att ventillera. Ventillera detta trauma, vädra ur hjärnkontoret lite...

I slutändan var det ändå något jag skrattar åt, så slutet gott allting gott?...sen slog det mig att jag aldrig stannade till slutet av drömmen som tur är;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0