Fortfarande sommar.

Men jag är tillbaka, eller jag har iofs varit här hela tiden. Jag har bara ägnat mig åt andra saker. Har funnit en bra ro i saker och ting, har gjort mig av med stress och njutit av sommaren samt jobbat en del.

Gigat har jag gjort, och jobbat med lite andra projekt och träffat folk. Levt livet, och nu har livet kommit hit.

Jag har lagt märke till att tidsperspektivet har förändrats på senare år, det är mer avslappnat med långsiktiga planer. Så en del planer har satts igång att smidas. Många gamla planer som återupptas på en högre seriöshetsnivå.

Det känns ibland som att livet går i en slags spiral där man tar tag i sådant man ägnade sig åt för några år sedan.

På sätt och vis känns det som att jag lever i 2004 igen. Det var då jag skulle ge mig av och resa i Asien. Jag fantiserade om resan, planerade, lät håret växa, och sparade pengar.

Nu är siktet inställt på Bolivia, Peru och Brasilien i vinter. Syrran ska bo i lägenheten, så allt börjar falla på plats.

Hoppas att ni har en bra sommar, så hörs vi snart!

Leon

Kommentarer
Postat av: Thea

Skönt att livet funkar, jag känner samma sak. NU är en väldigt bra tid..

Hör av dig om du behöver ett bollplank!

2009-07-31 @ 11:16:05
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0