Öh, ja.

Bloggen ja. Vilket ansvar. Vilka grejer som har hänt. Fast inget värt att berätta om här. Jag vet bara att det har hänt grejer, vet inte exakt vad som hände.

Har en minnesbild av att jag och min lumparpolare brottades i min säng med spritflaskor, jag fick sprit i ansiktet och håret...

Igår mådde jag inte så bra sedan. Jag kan inte heller rekomendera att cykla med två cyklar samtidigt. För det första väcker det uppmärksamhet, och för det andra får man blåmärken. Jag hade ena cyklen över axeln då jag inte släpade den i marken...jag var både försenad, OCH, hade bråttom;)

Jag har spelat in 30min sjukt material på video, som jag inte riktigt pallat kolla på än. Det är intankat i datorn, har bara en känsla av att de idéer som jag tyckte var genialiska och egoförhöjande då, kan göra raka motsatsen idag...

Har passat på att ha sönder mina favoritsolbrillor igen...händer några gånger per sommar. Om jag inte minns fel, så råkade jag lägga ett par över ett ljus förra sommaren. Nu skulle jag vinkla upp persiennerna och släppa in ljus, då tryckte jag sönder solbrillor med knäet.

Lagret börjar sina, så nu kommer jag att glida runt i röda techno/knark/elektro-brillor...typ sista hela paret solbrillor.

Det lär bli besök till hötorget i jakten på nya snart. Ska leta efter ett par stora, tjejiga...that´s the kind I like. I like to be different. Fan, nu mår jag illa. Frukosttime.

Kommentarer
Postat av: Thea

Ja mat är spännande .. .

Ska vi ses imorn?

2009-05-23 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0